18 februari 2014

Som en mardröm

Fick för mig att dra till gymmet efter jag jobbat ikväll. Det var så jag ångrade mig när jag såg hur sjukt mycket folk det var där inne. Hade tur som lyckades få en parkering men att det skulle vara sånt kaos där inne trodde jag inte. Nu har jag lärt mig något nytt. Inte åka och träna vid den tiden igen. Blev ett intervallpass på crosstrainern i alla fall. Bättre än inget.

Barnen och jag drog hem till mamma och höll henne sällskap idag då hon var ledig. Jag hann städa av bilen invändigt medans vi var där. Sen började det snö/regna så utsidan får nog statoils biltvätt ta hand om imorgon. Hugo och Leah fick leka av sig i lekpark med mormor medan Poker och jag tog och promenerade en sväng.

Sitter just nu och kollar på "Trollkarlen från Glada Hudik". Så himla mysiga människor! Har följt det gänget innan. Vi var ju bland annat och såg föreställningen "Elvis" som de satte upp och den va ju helt underbar! Vill gärna gå och se den här nya föreställningen också. De kommer till Linköping i höst. Ska köpa biljetter tills dess.


Min favorit är ju med, Bo Östling. Verkar vara en helt underbar människa! Ja det verkar de vara alltihopa. Nu ska jag fortsätta kolla då reklamen är slut. Tjing på er!

//Sofie

Inga kommentarer: