24 februari 2014

Liten blir stor

Hämtade in posten när jag kom hem från jobbet nu ikväll och där i posthögen låg brevet. Brevet där det stod att Hugo kommer börja förskoleklass till hösten och i vilken skola det kommer bli. Kändes så konstigt att min lilla kille så snart ska börja skolan. Ta nästa steg. Även att vi pratat om det innan så blev det så verkligt när brevet kom idag.

Min fina kille har annars varit hos frisören idag en sväng. Kapade av en bit hår så nu är han helcool i sin nya frisyr:-) vi gjorde även lite andra ärenden på stan. Hugo och Leah tyckte vi skulle ge pappa en överraskning när han kom hem idag efter att han åkte skidor så bra. Barnen fick följa med in och välja några ölsorter som vi slog in fint och gav till honom när han kom hem. Han blev så glad så:-)

Den som saknat Pontus mest var nog PokerFejs som till och med hoppade upp i soffan för att gosa med husse när han låg där. Hussesjuk hund vi har:-) 


Nu ska jag se klart familjen annorlunda innan jag ska hoppa ner i sängen. Jobb väntar imorgon igen men då dagtur. 

//Sofie

Inga kommentarer: