20 februari 2014

Inlägget som saknade rubrik

Sitter och slökollar på TV:n men borde göra en massa annat. Imorgon blir det först jobb och sen snabbt hem för att göra oss i ordning för att sen åka vidare till Linköping. Vi ska på Disney on ice hela familjen. Emelie, Dennis och Leo ska också med. Ska bli kul då jag velat gå och se det sen tidigare. Hoppas det är bra:-)

Sen efter det ska Pontus och barnen åka till hans föräldrar medan jag ska hem hit. Jag ska upp tidigt på lördag för att åka till Stockholm. Då är det äntligen dags att prova brudklänningar! Ska bli så kul! Jennie kommer ner från Falun också för att vara med och Sandra kommer enda bortifrån Haninge för att också vara med som smakråd:-)

Pontus ska åka Öppet Spår i helgen så han åker också iväg på lördagmorgon för att sen komma hem på måndagkväll. Barnen de ska få sova över hos farmor och farfar i helgen när deras föräldrar är ute och far. Men jag kommer hem igen på lördagkvällen så det blir en dagstur till huvudstaden för min del. Sen på söndag så är det premiär för Hugo att börja på dans vilket han ser framemot en massa. Hoppas han kommer tycka det är roligt!

Massa som händer i helgen. Lustigt att allt ska hamn på samma helg när det väl är något.

Har jobbat ikväll men slutade rätt skapligt så det var skönt. Hunnit med ett pass på gymmet idag också. Får ju passa på för nu kommer det ju några dagar när jag inte kommer kunna ta mig dit alls. Poker och jag tog oss ut och gick promenad tillsammans med. Hade hoppats på att solen skulle kika fram men den höll sig undan. Precis som vanligt. Detta gråa väder är verkligen inte roligt! Får gärna bli snö och vinter igen för att sen bli vår annars får det ta och bli vår nu på en gång. Jag håller på det sist nämnda. Vädret borde ta och bestämma sig för hur det vill ha det. Det här gråa mellanvädret kan ju gå och ta sig någonstans. Sätter sig på humöret:-)

Jag borde ta och tag i allt här hemma nu. Borde verkligen. Men har ingen energi till det. Måste skärpa till mig. Jalla Jalla!

//Sofie






Inga kommentarer: