25 februari 2014

Tittar in för att säga godnatt

Typ. Kom på att jag inget har skrivit här idag så ett litet inlägg får jag allt ta å knåpa ihop innan jag slår igen mina blå:-)

Jobbat idag har jag gjort. Men det blev ett abrupt slut på jobbdagen. Fick så akut ont i magen. Jätteläskigt var det aldrig känt så innan. Fick flash backs när man hade förlossningvärkar så jävla ont gjorde det. Trodde knappt jag skulle ta mig hem men det gjorde jag. Proppade i mig alvedon och drack massa vatten och la mig i fosterställning i sängen och somnade. Vaknade en timme senare och smärtan var borta. Blev dock lite rädd att det skulle komma tillbaka så ringde sjukvårdsrådgivningen som sa att jag skulle återkomma om jag fick ont på nytt, feber, frossa, illamående eller något annat som verkade konstigt. Som tur är har jag inget mer känt av. Jättekonstigt allting. De på sjukvårdsrådgivningen trodde det kunde vara blindtarmen när jag beskrev det men då skulle jag ju fått ont igen när värktabletten gått ur kroppen. Jaja är glad att jag mår bra nu:-)

Så det har inte blivit så mycket annat gjort här idag. Pontus och jag kollade på ett avsnitt av vetenskapensvärld som handlade om träning. Mycket bra program som jag kan rekommendera! In på SVTplay och kika.

Nehepp nu säger jag godnatt. Ska upp tidigt imorgon med om allt får fortsätta vara bra:-)

//Sofie

Inga kommentarer: