23 februari 2014

Med suddig blick

Sitter jag här och skriver. Linserna är helt igenklibbade så om det ser helt galet ut med stavningen så vet ni vad det beror på. Det och dålig svensklärare i skolan:-) Haha nej då!

Den här dagen har innehållit mycket:

- Jag fick sovmorgon vilket var sååååå skönt!
- Tog en promenad tillsammans med Cissi som var i stan och jobbade och hade rast
- Åkte och hämtat hem mina fina ungar!
- Hann även med lite lek och bus med kusinerna, farmor, Nettan och Sarah innan vi åkte hemåt
- Sverige förlorade i OS finalen i hockey...Sorgligt värre!
- Niklas Bäckström avstängd för doping! Vad då dagens chocknyhet?!
-. Pontus åkte in i mål på Öppet Spår på straxt över 7 timmar. Några minuter snabbare än förra året. Duktig värre:-)
- Hugo har varit på sin första dans och han älskade det! Ser redan fram emot nästa söndag då han ska få dansa igen. Då ska vi komma ihåg vattenflaska och hunnit köpa ett gympaskor som han kan ha och dansa i. Mycket viktigt att vi kommer ihåg dessa två saker!

Själv är jag helt slut. Vågar knappt skriva det med tanke på Pontus som åkt nio mil skidor idag men jag är också trött även att jag inte åkte skidor i flera mil. Gått i ett verkligen hela helgen och hela dagen. Imorgon blir det lite lugnare då jag inte börjar jobba förrän klockan 16. Sen kommer Pontus hem imorgon också. Det längtar vi till<3 nbsp="" p="">
//Sofie


Inga kommentarer: