15 juli 2014

Boktips

Både mottages och gives. Vet dock inte hur mycket mina boktips tipsar då nog de flesta redan läst dessa men det kan ju vara någon där ute som missat:-)

Dessa två är iallafall de senaste jag läst och jag tyckte de var bra. Böttre än vad jag trodde. Gillar sättet författaren skriver på. Nu efterlyser jag någon annan bra bok att läsa, är det någon som har något bra boktips? Jag försökte mig på en deckare men nej det är inte min kategori av böcker. Likaså fantasy är inget jag diggar men är annars öppen för det mesta.

Äntligen har jag kommit in i ett bra läsflöde igen. Går upp och ner för mig när det kommer till böcker men jag tycker om att iallafall ha en bok igång att läsa i. Även om det inte kanske alltid blir någon racerfart i läsningen så är det skönt att ha någon bok igång att läsa.

Men nu till boktips, någon? :-)

//Sofie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mari jungsteds deckarböcker älskar jag!!! Du måste läsa dom, är inget fan annars av deckare;) //Emme

Zouphie sa...

Får testa att läsa de böckerna. Är som sagt inte mycket för deckare men om du tycker om dem kanske jag gör det med:-)

Hannah sa...

Kaffe med rån av Catharina Ingelman-Sundberg! Det är lite hundraåringen-varning på den :)

Zouphie sa...

Den har jag faktiskt läst Hannah! Riktigt rolig:-)