15 juli 2014

Kastar in handduken

Så himla trött! Nej nu blir det sängen för min del. Kroppen har inte vant sig vid jobbrutinerna riktigt än tror jag.

Slutade ändå rätt skapligt idag. Tog en löprunda innan jag åkte hem men fy vad kvavt det var. Har väntat hela eftermiddagen och kvällen på regn och åska men det verkar utebli.

När jag kom hem svettig och dan så lurade jag med mig resten av familjen så åkte vi och badade. Så skönt, helt ljummet även denna gången i vattnet. Perfekt badtemperatur för mig.

Hugo och Leah följde sen med in till stan för att inhandla present till kusin Emma som fyller år imorgon.  4 år, helt galet. Var ju igår vi satt här alla och åt chokladbollar och hade bebisvaka när hon skulle födas. Sandra filmade en så rolig film då. Måste höra om inte hon kan skicka den. Om hon ens har kvar den men det hoppas jag:-)

Nehepp som den stumma sa till den döva. God natt på er!

//Sofie

Inga kommentarer: