20 juli 2014

Veckans sista dag går mot sitt slut

Söndag igen och imorgon startar allvaret för hela vår familj. Pontus börjar jobba igen han med och barnen ska börja på dagis. Hugo får gå på dagis i ett par veckor till innan han sen får börja fritids.

Vi har haft en väldigt bra söndag får jag lov att säga. Vi blev bjudna på lunch hemma hos Pontus mormor där även Nettan och Jimmy var. Efter några trevliga timmar där så var Hugo och Leah bjudna på födelsedagskalas hos Emma så vi skjutsade dit barnen.

Jag och Pontus tog med oss Poker och åkte och badade under tiden de var där. Så himla skönt att få svalka sig i värmen. Idag har det varit riktigt varmt och det ska visst fortsätta hela veckan vad jag hört.

När vi skulle hämta barnen så fick vi hänga med och åka en sväng med traktorn. Alla barnen med föräldrar som var kvar hoppade upp på traktorvagnen och Krille körde. Barnen var så nöjda och satt så fint hela vägen när vi åkte.

Pontus är nu och tränar rodd och jag ska dra ett varv med den där dammsugaren innan jag får gå och lägga mig.

Gäsp...Imorgon ringer klockan så där jobbigt tidigt igen.

//Sofie


Inga kommentarer: