22 juli 2014

Varm och härlig kväll

Sitter och njuter av lugnet. Barnen har somnat och Pontus grejar med sitt medan jag sitter här på altanen och njuter av den fina kvällen.

Jag och Leah hade lekdejt med Tina och Micaela med tillhörande barn förut. Vi var och lekte i en lekpark och hade packat med kvällsmat som vi åt i gröngräset. Riktigt mysigt hade vi det. Tyvärr fick Leah och jag ge oss lite tidigare än de andra då vi behövde komma hem för imorgon är det ju upp tidigt igen för våran del. Åh vad jag också skulle vilja ha semester!

Hann med ett träningspass idag på rasten så rört lite på kroppen min. Annars blir man rätt matt i värmen. Redan tidigt på morgonen är det riktigt varmt ute. Lika så nu på kvällen. Skulle vilja åka och bada men det blir inte ikväll. Imorgon efter jobbet får det bli däremot.

Nu ska jag se vad det är för utbud på dumburken innan mina ögon slås igen för natten. 

//Sofie

Bilder från häromkvällen när hela familjen var och badade. Tränade på att lära barnen simma. Går mycket lättare när de har flytvästarna på sig än armpuffarna. Hugo har snart hajat det han är riktigt duktig i vattnet:-)  

Inga kommentarer: