06 juli 2014

Laddar batterierna

Imorgon drar familjen iväg på äventyr över dagen och då gäller det att ha fulladdade batterier:-)

Idag har vi haft värme må jag säga. Värme som resulterade i åska och regn till sist och ändå är det fortfarande lite tryckande i luften. Men det är ju varmt så då ska man ju inte klaga.

Pappa har varit här idag och hjälpt Pontus måla det sista på altanen så nu är den så fin så fin! Pontus har bara fått en idé om att han ska platsbygga bänkar på altanen så än är det inte färdigt där ute men snaaart. Bilder på allt kommer då.

Idag har Hugo har varit på kalas hos Theo så medan han var där åkte jag och Leah hem till mamma och pappa och lånade deras hus (de var inte hemma). Elin kom dit också en sväng då hon var hemma på timmar från jobbet. Även Lasse var där som Leah körde järnet med.

När vi kom hem igen så passade jag på att dra till gymmet. Shit så kvavt det var! Svettades värre än vad jag någonsin gjort tror jag. Eller så berodde svetten på att jag fick öka på vikterna på flera av övningar:-) Sånt känns alltid såå bra. Det är ju så man märker att träningen ger resultat när man orkar mer.

Annars har det inte hänt så mycket här idag... Det gamla vanliga ni vet.

Nu ska jag umgås med min fina man som just kom hem från roddträningen.

Tjing på er!

//Sofie

Inga kommentarer: