11 juli 2014

Godmorgon fredag!

Då var det fredag. Min sista lediga fredag innan jag börjar jobba igen på måndag...vill inte!

Gårdagen bjöd på kalasväder. Vi badade, solade och lekte. Efter lunch drog Sarah och jag iväg för att handla mat. Vi kom hem tre timmar senare men många kassar fyllda med mat. Och en del annat:-) Blev lite annan shopping också när vi ändå var inne i stan. Hittade massa fint till mig själv för en gångs skull. Brukar ju annars mest komma hem med kläder till barnen när jag gått i affärer. 

När vi var tillbaka igen så blev det grillat och massa goda drinkar. Sarah kan det där med och blanda goda drinkar:-) sen tyckte vi att vi var så varma och klibbiga så vi tog och hoppade i vattnet. Med kläderna på. Så skönt! Jag som annars är något av en badkruka tycker det är varmt i vattnet nu så jädrar vad det har badats:-)

Idag är det dock inte lika varmt. Sol och fint väder är det idag också men inte alls samma värme i luften. Men klockan är inte så mycket än så vädret kan ju ändra sig.

Vi tänkte ta en tur till lekpark nu på förmiddagen och sen får vi se vad dagens innehåll blir:-)

//Sofie

Inga kommentarer: