02 juli 2014

Sov du trötta barn

Nej nej nej varför sova för. Leah har grejat och fejat i sitt rum i över en timme nu. Hon gör allt för att hon inte ska råka somna trots sin trötthet. Suck. Det blev sent innan vi åt ikväll så nattningen blev sen den med. Tur vi är lediga.

Barnen har faktiskt fått vara en sväng på förskolan idag. En av lärarna ringde igår och frågade om de ville komma idag då de skulle ha lite kalas och avslutning för alla 6 åringar. De var så glada när de kom hem. De hade fått ta med sig alla saker de gjort under terminen och Hugo fick med sig sin pärm med massa samlade bilder, teckningar, berättelser om hans tid på dagiset. Så himla roligt att se och läsa i. Mammas prins♥

Jag passade på att storhandla mat under tiden barnen var iväg. Sen har jag som sagt mest bakat idag. Blev även en rejäl skogspromenad med Poker. Tror vi var ute i nästan en och en halv timme. Jag lyssnade på sommarpratare även denna gången när jag gick där i solen. Japp idag har solen faktiskt letat sig fram här. Kan det bli lite sol och värme den här sommaren ändå mån tro? :-)

Passar på att bjuda på lite skönhetsbilder. Kände mig sådär extra vacker ikväll. Sådär supersnygg som man känner sig ibland ni vet:-)

//Sofie

Inga kommentarer: