28 juli 2014

Lite rast

Sitter och har det lugnt på jobbet en stund. Precis tryckt i mig en smörgårs så har en mindre matkoma. Inte ett dugg hungrig men när jag äter så blir det för fort för lilla magen:-)

På tal om mat. Vi var ju ute och åt igår. Jag beställde in lövbiff med pommes och bearnaisesås och min lövbiff var så seg! Alltså den var så seg att jag var tvungen att klaga. Jag brukar aldrig klaga när jag är ute och äter även om jag är missnöjd. Konstigt egentligen för jag är rätt bra på att klaga annars när jag är missnöjd med annat men när jag är ute och äter så har jag svårt för att säga till om jag inte är nöjd. Typisk svensk så att säga:-)

I alla fall så behövde jag inte betala för maten och de bad om ursäkt. Plus i kanten för det. Bra bemötande gillas. Ska fan fortsätta i samma stil även nästa gång jag är missnöjd när jag är ute och äter dyr mat:-)

Nehepp ni nu ska jag samla mina krafter innan jag ska ut i värmen och jobba igen. Ska ta ett pass på gymmet med efter jobbet. Kommer bli svettigt...

//Sofie

Inga kommentarer: