20 juli 2014

Morgonträning

Är du en sån person som tycker om att träna på morgonen eller kvällen? Jag tycker mer om att träna på morgonen tror jag. Då har man det "avvklarat" och kan göra annat resten av dagen. Skönt sätt att komma igång på. På kvällarna om jag tränat har jag så svårt att varva ner. Det brukar vara antingen eller vad man tycker bäst om:-)

Jag vaknade tidigt imorse och kunde inte somna om. Hoppade i träningskläder och åkte till gymmet. Var där vid halv åtta och nej jag var inte ensam som jag trodde.

Skön start på dagen i alla fall. Hade först tänkt springa men fy var 24 grader redan tidigt på morgonen...inget vidare löpväder i min smak. Oj nu lät det som jag klagade på värmen och det vill jag verkligen inte göra!:-)

Nu ska jag se vad min trotsiga dotter är arg över. På återseende!

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Du får ändra din presentation. Till MAN Pontus, inte pojkvän. :))