30 juli 2014

Ge mig lite energi!

Jag är helt sketslut men här hemma springer Hugo, Leah och Linnea omkring som galningar med massa energi i sina kroppar. Tänk om man kunde få lite av den. Det hade varit toppen just nu.

Pontus är iväg på sommarrodd tävling och det är Sandra och Linus också. Jag och de andra valde att stanna hemma då vädret inte var helt på topp och vi var rätt trötta allihopa.

Har jobbat hela dagen och därefter hämtade jag barnen för att sen bege oss till mataffären för storhandling. Leah och jag passade även på att smitta in i en affär själv så hon fick välja vad hon ville ge Hugo i födelsedagspresent. Det var mycket viktigt:-)

Hem och packade in alla grejerna för att sen säga hej och hej då till Pontus som åkte iväg. Tvättat, lagat mat och plockat undan leksaker. Målet var att lyckas dammsuga golven men det har redan hunnits dra fram en massa leksaker på nytt överallt. Suck. Jaja:-)

Nu måste jag ta tag i och försöka få barnen nattade. Imorgon ska vi upp tidigt för jobb och innan dess måste vi  ju upp och sjunga för Världen Bästa Hugo som blir hela 6 år i morgon! Mammas fina kille! Tänkt att jag precis hade kommit in till förlossningen just nu för 6 år sedan och hade så helvetets ont och trodde att det aldrig skulle ta slut. Men det gjorde det. Klockan 00.06 kom han våran pojke! Världens finaste, underbaraste, vackraste son!

Mammas hjärta bara några timmar gammal.

//Sofie

Inga kommentarer: