17 juni 2008

300

Detta blir mitt 300:rade inlägg i min lilla blogg:-) Tänk om man skulle ta och läsa igenom allt som man skrivit någongång..haha nae fy skulle nog ta ett tag. I och för sig kan jag ju sysselsätta mig med det under tiden jag väntar på att min ängel ska titta ut från magen:-) Det är ju några dagar kvar.. men det bra är att det är mindre än fyrtio dagar kvar nu, det går ju åt rätt håll haha:)

Usch är fortfarande lika seg i kroppen fast jag inte gjort ett skit denna kväll.. så är det att vara gravid hihi. Pontus har åkt iväg för att spela lite fotboll tillsammans med några till, hade ju varit lite träligt för honom om han varit själv:P Haha är lite trött märker jag. Hittade en bra hemsida för unga föräldrar som jag kan tipsa om: www.ungamammor.com alltid trevligt att kunna träffa lite annat folk som är i ens engen ålder och också ska ha en bebis:) Vet inte vad jag ska skriva mer här.. Var inget bra på tv:n så jag tänkte jag kunde blogga lite. Men jag märker att jag inte har något vettigt att skriva så jag ska ta och hoppa in i duchen istället. Bebisen har börjat sparka en massa nu och då brukar det vara skönt att ta en varm dusch så den lugnar ner sig lite där inne:-)

Inga kommentarer: