16 juni 2008

Jordgubbar med mjölk

Det skulle kunna vara en nyttigt frukost men jag tvivlar på att min tallrik med jordgubbar å mjölk e det, jag har nämligen haft i typ ett ton socker haha:) Jordgubbarna var liite sura om jag säger så...

Idag ska jag göra mig klar och gå med Pokerfejs och sen bär det av till barnmorskan för kontroll. Fasiken vad fort tiden går, känns som det var igår man var där men ändå så har det hunnit gå tre veckor sen sist. Ska även börja gå dit oftare nu med tätare besök så då kommer det ju säkert kännas som man bor där haha:-) Nu är jag inne i gravititets vecka 35, fatta 35!!! nu är det inte lång tid kvar, hoppas jag!! Jag är ju bombsäker på att jag får gå över tiden, typ in i augusti.. hoppas dock att jag har fel. Om bebisen nu skulle komma den 27 juli (läst någonstans att endast 5% av alla barn föds på det exakt beräknade datumet) och det skulle bli en tjej så tycker Pontus att vi ska döpa henne till Martha:P Dels hette ju min farmor det och sen har hon namnsdag då..hmm skulle ta mig fan inte förvåna mig om det blir en liten tjeja som dyker upp då:-) Pontus och hans tantnamn... men vi får väl se vad det blir haha. Stella är fortfarande mitt favorit namn om det blir en tös. Är det nån annan som haft samma problem som oss, att man absolut inte kan enas om några namn?

Nepp nu ska jag ta och klä på mig och sen gå på en liten promenix:-)

Inga kommentarer: