17 juni 2008

Uppe med tuppen:-)

Här sitter jag och äter frukost redan haha. Ska försöka dra på mig lite kläder och makeup snart och sen bär det av till Boxholm och sedan Linköping tillsammans med Hannah. Så nu vet ni det;) Är skittrött så jag ska försöka ta lite kallt vatten i ansiktet för att se om det hjälper, är ju inte van att gå upp start efter klockan 6..Drömde i natt attvi hade fått våran bebis!! En liten tjej blev det då, kanske betyder det att det är en tös som ligger i min mage vem vet hihi:P men vad tomt det kändes när man vaknade och insåg att man ingen gullig lite bebis hade brevid sig...Herregud kan inte tiden gå fortare?!!! Läntar sååå mycket!!!!!!!!!! Men nu är det "bara" 39 dagar kvar.

Nu måste jag slita mig från datorn, men jag skriver säkert mer här ikväll:)

Inga kommentarer: