26 juni 2008

Nattgäster

Gud jag har inte mått något vidare idag, tror Pontus har smittat mig med sin förkylning..var ju inte längesen jag var sjuk ju!! Det är verkligen ingen hit att vara gravid samtidigt som man känner sig helt slut i kroppen pga att man är förkyld:P

Var ju iaf och firade mamma igår som blev jätteglad över de fina sittdynorna som hon fick:) Kollade även på fotbollen i boxholm igår, tyvärr vann ju tyskarna..hatar när det går bra för tyskland i fotboll, får bara hoppas astt de förlorar i finalen. När vi kom hem så somnade jag nästan direkt. Väcktes dock mitt i natten av att Elin ringde på telefonen. Det visade sig att hon och Kamilla varit på statt som hade premiär för sitt sommargrejs som de kör med varje år. Och när de skulle hem så gick det inga taxibilar på vardagnätter, så de sov på soffan här inatt. Denna dag har då bestått av pizza och tja ingenting mer... just nu känner jag mig jättedålig så jag ska ta och lägga mig i soffan en stund och se om det släpper.

Inga kommentarer: