16 juni 2008

En liten tår trillar ner för min kind

När jag ser på sista avsnittet av den absolut bästa serie som någonsin gjorts: "Vänner". Kanal 5 sände det sista avsnittet nu ikväll och fy så sorligt det är!! Älskar att sitta och kolla igenom alla dvdboxarna med "vänner" avsnitt men det absolut sista avsnittet brukar jag försöka undvika att se på för ofta. Jag brukar aldrig gråta när jag kollar på tv/film eller läser något sorligt..kanske har hänt någon enstaka gång men inte mer. Malin brukar kalla mig känslokall, men det tycker jag är att ta i haha:-) Men när de sände sista avsnittet av "vänner" 2005 så kunde inte ens jag hålla mig, jag får som rysningar över hela kroppen...Jag verkligen ÄLSKAR denna tv-serie, och det är jag ju inte ensam om att göra precis:-) Nae nu måste jag nog ta och kolla på några gamla avsnitt igen. "Vänner" avsnitten kan man aldrig se för många gånger, man tröttar aldrig fast man kan nästan alla repliker:)

1 kommentar:

Hannah sa...

Men AAAH! nu missade jag det! Vi får ta en dag och kolla på Vänner :)