09 juni 2008

Hemma

Nu så är man hemma i Tranås efter en lång dag:P Var först och lämnade av Poker i Boxholm på förmiddagen samt åt en liten lunch tillsammans med mor min:-) Därefter bar det av till Tranås igen och där hämtade jag upp Pontus så vi kunde åka till Eksjö ihop. Vi var på ett "studiebesök" eller vad man nu ska kalla det på förlossningen där. Vi satt typ fem par inne i ett varmt förlossningsrum och lyssnade på när en barnmorska pratade om hur en förlossning kan gå till, typ smärtlindring och liknande.. med andra ord sånt som, iaf jag, redan har läst hur mycket som helst om innan:) Efter att ha suttit jätteoskönt på en klibbig liten pall så fick vi gå runt och se hur det såg ut på avdelningarna. Och naturligtvis så är det ju massa nyblivna stolta föräldrar som sitter överallt med sina nyfödda små barn..jag blir sååååå avundsjuk!!! jag vill också sitta där och se stolt ut med min lilla nyfödda bebis!! jaja min tid kommer....

Efter Eksjö så åkte vi till Boxholm och hämtade Pokerfejs. Vi gick även en promenad där innan vi åkte hem. Hann även se Rumänien-Frankrike matchen i EM, första EM-match för mig..dock var det en tråkig sådan..hoppas det blir en roligare match i morgon när Sverige spelar (och med det menar jag ju naturligtvis seger för Sverige:). Sitter och har på Holland-Italien matchen i bakgrunden nu..får se hur den matchen slutar. Ska lägga upp lite bilder från helgen jag varit så duktig och lagt in i datorn haha:) Så det blir nästa lilla projekt, får se hur det går ibland segar datorn som bara den hatar när den gör det.... vilket är ett i-lands problem jag vet:-)

Inga kommentarer: