14 juni 2008

Blonda slingor

Nu sitter jag med färg i skallen, min kära pojkvän har varit såå hjälpsam och slängt i lite blonda slingor i mitt hår. Började nämligen få en ful utväxt så lite ljusa slingor satt verkligen på sin plats haha:-) Får se hur resultatet blir snart..Pontus har hjälp mig tidigare med färgning av håret och då har det blivit jättebra resultat, noggrann är han iaf när han grejar med mitt håret.P Kanske blir det en favortit i repris, "förtidig utväxt" eller vad tror du Hannah?:-) Haha lite internet skämt...

Vad händer annars idag då? Jag ska snart iväg på studentfirande av Henke. Så jag bör nog rör på mitt asle snart hihi seg som jag alltid är.. Sen så spelar ju Sverige ikväll och det får man ju bara inte missa!! Såg på Frankrike-Holland matchen igår och fy fan vilken rolig match det var att se, massa mål plus att Frankrike fick stryck kan det bli bättre? Hela EM går ut på att slå ut Frankrike, Italien och Tyskland ur mästerskapet;) Är alltid så kul när stora nationer får stryck av små uppstickare...Holland är kanske ingen uppstickare på så sätt men de är en jävligt bra fotbollsnation som förtjänar att gå långt tycker jag:) Nej nu måste jag ta och göra något så jag blir klart snart..färgen ska sköljas ur om fem minuter

See you later

Inga kommentarer: