28 juni 2008

Lördagen den 28/7 08

Åhh vad roligt det är att se att det inte är så jättelångt kvar nu tills bebisen kommer:) Hoppas, hoppas, hoppas att den vill titta ut om en månad!! Vore ju helt perfekt ju haha.

Nu sitter jag ute hos Krille och gör nada. Pontus och han håller på med sin båt, eller ursäkta skrov är det ju snarare...:) Vi var och åt frukost hos hans mormor också tidigare idag, riktigt trevligt. Var ju ett tag sedan jag var där så hon hade mycket att prata om Pontus mormor haha, som alltid:P Vi valde även ut lite tyg och färger till en sak som hon ska sy till bebisens vagn. En såndär som hänger tvärs över vagnen som bebisen kan ligga och kolla på, har ingen aning om vad det kallas men jag hoppas ni fattar vad jag menar:P Pontus mormor är jätteduktig på att sy och knåpa så det kommer att bli såå fint till vagnen!!:) Nu ska jag gå ut och se vad hundarna har för sig, låter som de håller på att ha ihjäl varandra men det är säkert bara Äzca som låter lite farligare än vad hon egentligen är:-)

Ciao!!

Inga kommentarer: