17 juni 2008

Hemma och trött

Haha jobbigt att vara på stan med den stora magen i vädret:) Idag var det en till som frågade om jag skulle ha tvillingar..hmm funderar på att trycka upp en tröja dör det står: "Ja jag vet att min mage är stor men det är endast EN bebis i den som är beräknad till 27 juli" eller något liknade haha. Folk i allmänhet tror ju att jag ska föda i morgon ju..om det ändå hade varit så lyxigt:-)
Hannah och jag hade det annars riktigt trevligt i Linköping, blev en del shopping och skratt. Köpte lite kläder till Pontus då han typ inte har något vettigt att ta på sig..Killar asså, kommer jag hem och visar upp vad jag har köpt för snyggt till honom och vad får man för kommentar liksom: Ja det var ju fint. Åhh kan du inte dölja din lycka liite mer!! Jag hade blivit helt till mig om någon kommit hem och köpt en massa fint till mig:-) Jaja vad ska man gör åt dem haha. Blev två klänningar till mig också, fast nu får jag inte köpa fler klänningar har ju köpt nio klänningar på mindre än en vecka ju:P Och självklart blev det ju ett par skor också, man kan inte åka och shoppa utan att komma hem med ett par skor om man är som jag. Tyvärr kan jag inga bilder lägga upp på mina fynd då jag självklart glömde köpa batterier till min kamera..Hannah då du måste påminna mig om sådana saker!!:) Ska ta och göra mig lite soppa nu och sen sätta mig framför tv:n ett slag..är som sagt lite trött i kroppen efter allt spring på stan.

Inga kommentarer: