25 juni 2008

Vad är det för en dag?

Nej det är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag hurra hurra hurra!! Så idag ska jag ner till stan och se om jag kan hitta något fint till mammsen på hennes *pip* årsdag:-) Man talar ju aldrig om en kvinnas ålder, eller hur hihi:) Jag, Poker och Pontus ska åka dit efter att Pontus slutat jobba i eftermiddag.. Får se vad man kan hitta för fint ute i affärerna till henne:) Jag har just varit inne på internetbanken och varit såå duktig och fört över de pengarna som var kvar från skatten i en fond:P Så jag ska ha "svårare" att komma åt dem haha. Det är ju så lätt att man annars för över pengarna mellan kontona och vips så är det inte så mycket kvar där längre..så typiskt mig så det är inte sant. Därför kan det vara bra att föra över dem på fond eller liknande så de förhoppningsvis växer lite också-) Ska försöka pallra mig ut en sväng med Pokerfejs nu och sen åka ner till stan direkt efter annars vet jag att tiden bara rinner iväg direkt:P

Inga kommentarer: