10 juni 2008

Sverige-Grekland

Nu har jag och Pontus ätit jordgubbar med mjölk, finns det något godare?:-) Jag skulle fasiken kunna leva på det hela sommaren tror jag, det och färskpotatis haha. Har varit hos Emme idag det var riktigt trevlig..Malin var där också och jädrar vad skratt det blev, vi hittade en massa gamla saker som vi skrivit när vi var små/mindre.. typ gamla böcker som vi gjort roliga anteckningar i och likande..svårt att förklara men det är verkligen roligt när man hittar massa gamla saker som man sparat sen man var liten:) Därefter tog jag en sväng till ICA och handlade lite varor och nu ska jag kolla in Sverige mot Grekland..GO SWEDEN!!!!

Förresten tror ni jag kom iväg till apoteket tidigare? Nej självklart inte..måste ta tag i det imorgon..ska även in till Boxholm då och se när lillebror Erik slutar nian:) Får gå upp tidigt imorgon!! usch ser inte fram emot det men vad gör man inte för familjen haha:-) Nepp nu är det match som gäller!!
Sverige Sverige Sverige Sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: