18 juni 2008

Ute i skogen

Sitter jag i ett lite hus haha. Med andra ord så är jag ute hos svärföräldrarna som bor mitt ute på vischan:P Har varit en intensiv dag..vaknade som sagt tidigt och sen har det gott i ett. Åkte först till Boxholm och hämtade upp Maria samt lämnade av Poker hos mina snälla föräldrar!! som ställde upp som hundvakt andra dagen på raken, vilket jag är mycket tacksam över:) Sen in till Tranås igen och hämta upp Emme och därefter åkte vi till Jönköping. Blev en lyckad dag, tre par nya skor fick följa med hem:) Asså jag måste ta och börja rensa ut bland alla skor..men det är ju såå svårt!! Hatar att slänga saker och fram för allt skor. Jag kan bara inte motstå ett par snygga skor som dessutom är billiga, det går bara inte ju:D Min plan var även att köpa batterier till min kamera men icke sa nicke..det glömde jag ju naturligtvis helt bort. Oj vad mycket klockan är nu ser jag. Matchen börjar ju snart. Jag får skriva mer senare..Nu blir det GO SVERIGE!!!!

Inga kommentarer: