18 juni 2008

Mulen morgon

Är ju uppe riktigt tidigt idag också, herregud så hurtig jag kan vara ibland:) Pontus försov sig idag så jag vaknade av att han skrek och svor när han såg vad klockan var:S Ja herregud det är inte roligt att var i närheten av honom då, snacka om dåligt morgonhumör:) Ska försöka hinna gå en liten längre sväng med Poker nu innan han ska vara i Boxholm idag. Emme, jag och Maria ska ta en tripp till Jönköping. Ska även plocka upp Maria i Boxholm och sen bär det av neråt i landet.. Pontus provade förresten kläderna i gårkväll när han kom hem och allting passade!! Det kändes rätt skönt.. Det jag köpte var en skjorta, två t-shirtar och två par "trekvarts" byxor (såna som slutar vid knänna:P). Ska ta en titt på internetbanken nu och se hur mycket jag egentligen handlade för igår. Ska ligga lite lågt med handlandet idag tror jag, har shoppat så det räcker för ett tag nu haha:-)

Inga kommentarer: