16 juni 2008

Bebisen mår prima!!

Kom just tillbaka från barnmorskan och allt visade sig vara kanoners med vår lilla ängel i magen!! Känns såå skönt att veta att allting är som det ska vara där inne:-) Nu mer rör sig bebisen som en liten studdsboll där inne om dagarna jag känner av den jätteofta om man jämnför med tidigare. Så när det går perioder då jag inte känner av den så mycket så börjar ju jag få för mig en massa saker...usch jag tänker alldeles förmycket ibland haha. Inatt drömde jag förresten världens mardröm!! Hannah och jag var tillbaka i skolan för att ha matteprov, ve och fasa!!! Hatar matte mer än någonting annat på denna vår jord, kanske kan ha att göra med att jag inte var något vidare på det haha. Men jag är sååååå stolt över att jag klarat av både Matte A och B kurserna med godkänt betyg:-) Men i min dröm var det inte bara matteprovet som var det hemska utan att vi skulle skriva det för vår hatlärare nummer 1 till råga på allt.. nej usch vilka hemska drömmar man kan ha ibland:)


Denna bild får mig att må så bra av vetskapen om att jag aldrig mer behöver läsa matte:-)

1 kommentar:

Hannah sa...

Usch, usch, usch! Tur att det inte var en sanndröm :S

Men vad bra att du är hemma från barnmorskan, då kan jag slå en pling, haha =)