16 juni 2008

Gamla inlägg

Satt och slöade igenom och läste en massa äldre inlägg som jag skrivit. Bla ett som handlade om "En fyra för tre", en asrolig tv-serie som gick på fyran för en massa år sedan:P Då hittade jag en massa kommentarer till detta inlägg som jag missat..men hur som helst så tipsades det om att "En fyra för tre" kommer ut på dvdbox nu i juni!!! Lyckan är total för Sofie!! Fort in på ginza och förbokade ett exemplar som släpps den 25 juni:-) Måste ju bara tacka för tipset för jag hade verkligen ingen anning om att den skulle komma ut på dvd nämligen:P Ååh vad jag längtar nu!! Även om jag typ har sett några av säsongerna då Pontus var snäll och laddade ner dem till mig för inte så länge sedan, men jag menar en sådan kultserie måste man ju bara ha på dvdbox!! Typ som Hannah och hennes Beverly Hills 902 10:)

Inga kommentarer: