01 juni 2008

Första juni:-)

Aahh så trött jag blir på att ha en näsa som bara rinner hela tiden!! Varför kan jag inte få bli frisk för? jaja ska inte sitta och beklaga mig över det nu, känns som jag har gjort det tillräckligt hihi.

Och vet ni vad? Igår så sålde vi Passaten *snyft*. Ja det känns faktiskt lite sorligt, säga vad man vill om den men rullade det gjorde den alltid. Så vi har en lånebil förtillfället, mamma och pappas 945. De åkte till Malta idag så det passade ju rätt bra. Lite osis för dem att dra iväg nu när vädret är på topp här hemma, men man kan ju inte alltid ha tur med vädret haha:) På kvällen igår så var vi ett gäng hos Krille och grillade på hans "nya" altan. Han har köpt nya möbler och gjort ett fint grillbord dit så det kändes nästan som en ny altan om man jämnför med hur det såg ut tidigare:P Tyvärr så var ju inte kameran med så det blev inga fina bilder..typiskt mig men men:) Idag så vet jag inte vad som händer riktigt..Pontus gick just iväg på en promenad med Poker. Jag skulle också behöva gå ut och röra på fläsket men jag vill såå gärna bli frisk någon gång så jag hoppar över det tills dess:P
Vår fina gamla passat, miss you!!:-)

Inga kommentarer: