23 juni 2008

Äntligen Internet:)

Vaktmästaren har varit här i säkert två timmar och försökt luska ut vad som var problemet i våran lägenhet. Vi hade nämligen ingen el i vare sig badrum eller hall samt ett eluttag i vardagsrummet. Men nu är det löst, äntligen!! När han höll på att rycka och dra i alla elgrejer här i lägenheten (lägg märket till vilken koll jag har när det kommer till fackuttryck haha) så lyckades han göra så att hela lägenheten dog på ström..men nu fungerar det som sagt igen:) Ska möta upp min moder och broder nere på stan snart,ska hjälpa mamma att framkalla en massa bilder hos fotografen här i Tranås. När jag förklarade för henne att de hade så att man själv fick sköta det i en datorn, typ välja ut vilka bilder och storleken på dem etc. så fick hon lite panik och frågade om inte jag kunde följa med så att det blev rätt. Lite ironiskt att någon vill ha hjälp av mig när det gäller sådana saker, brukar alltid vara tvärtom annars:-) Måste ju köpa en present till henne också då hon fyller år på onsdag, jag hade bara nästan glömt bort det...usch man FÅR inte glömma bort födelsedagar:P Pontus och jag åker nog in en sväng och firar henne på kvällen när han slutat jobbet. Vi ska även en sväng in till Linköping ikväll. Pontus har en tandläkartid så jag tänkte att jag alltid kunde följa med och kanske fördriva tiden inne på Ikano eller något haha:)

Inga kommentarer: