19 juni 2008

Inget mer EM för Sverige

Och med tanke på hur jävla dåligt vi spelade igår så förtjänade vi inte att gå vidare... är riktigt besviken på det svenska landslaget, man fick verkligen känslan av att spelarna inte ville gå vidare. För ett lag som verkligen vill gå vidare spelar absolut inte så som Sverige gjorde igår. I båda halvlekarna dessutom!! Nej nu håller jag på Holland i EM, jag hoppas och tror det kommer gå bra för dem:) Det hjälpte ju inte att jag hade köpt en "Sverige Polkagris" som stöd till laget haha. Vi stannade nämligen till i Gränna i går på hemvägen och då måste man ju bara inhandla lite polkagrisar. Vad passar bättre än en blå/gul randig gris när det är EM i fotboll och Sverige spelar?:-) Ajja nu ska jag ta tag i all brote som står överallt i lägenheten:P Kassar, papper, disk etc.. kvittar ju hur ofta man städar det blir ändå stökigt i lägenheten..

Förresten så har vi fått hem vaggan nu!!! En vagga som Pontus morfar har snickrat till sina barnbarn och nu blir den säng till hans barnbarns barn:) Tyvärr är han inte i livet och får träffa lilla bebisen, men han är säkert med ändå på sitt egna sätt hihi:P Vi har även tagit upp vagnen så nu står den inne i mitt dressing roomet. Ska bädda och göra fint i dem båda två. Kommer bli som när man var liten och bäddade i dockvagnen haha. Fast denna gång kommer det bli mer speciellt:-) Hoppas att den lilla/lille har det bra inne i magen och att han eller hon vill titta ut snart!! Jag SKA köpa batterier i dag så jag kan ta bild på vaggan och det och visa er!! Måste bara komma ihåg det!!

Inga kommentarer: