27 juni 2008

Sjuk igen...

Jag har då inget immunförsvar jag.. under min graviditet har jag hittills varit sjuk tre gånger!! Första gången var jag magsjuk, det kom ju naturligtvis mitt i flytten från Oskarshamn, andra gången var ju inte alls längesedan då jag var jätteförkyld i värmen (fy det var hemskt!!) och sen nu då... I skolan tyckte folk att jag alltid gick omkring och var förkyld och det stämmer nog nu när jag själv tänker tillbaka. Jag blir alltid sjuk!! Inatt har jag typ inte kunnat sova någonting alls..haft feber och svettats och rätt som det var blev jag jättevarm och fick ta av mig alla täcken etc. för att då börja frysa som bara den..Nu på morgonen har jag kunnat sova en och en halv timme i sträck, wow:P Tror inte jag orkar blogga så mycket mer nu, ska spara på krafterna lite. Igår när Elin och Kamilla var här så tvingade de mig och sitta och kolla på både "tillbaka till Aidiensfield" och "hem till gården"!! Sicka tråkiga program asså..men som med alla sådana program så var det ju något som gjorde att man bara måste se nästa avsnitt för att se hur det kommer att gå..Jävla Elin och Kamilla:P Nu måste jag ju bara kolla lite på dem.. Så jag ska nog lägga mig i soffan nu och bara ta det lugnt:)

Inga kommentarer: