10 juni 2008

Ett litet inlägg:-)

Hmm det verkar som om solen inte vill titta förbi idag, hela himmelen är full av moln och det blåser rätt så mycket ute nu..inte mig emot då jag mest har lidit i värmen än kunnat njuta av den:P Men visst är det alltid roligt med lite sol:) Ska försöka orka traska ner till Pontus jobb snart med hunden och hämta bilen som han tog dit i morse. Han har cykeln stående där sen igår då jag hämtade honom när vi skulle till Eksjö så han tog bilen till jobbet imorse så han skulle slippa gå, latmask haha...Ska träffa Emme och Malin i eftermiddag också annars så har jag inget planerat alls denna dag. Eller jo, jag MÅSTE åka till apoteket och hämta ut ett recept samt köpa fler järntabletter som tagit slut..ahh hatar att åka till apoteket alltid fullt med massa tjuriga kärringar som trängs och ska komma först i kön:P Haha så kommer ju säkert jag också bli när jag bli gammal men ändå;)

Inga kommentarer: