25 juni 2008

Hundsnacks

Nu har jag varit och handlat present till mamma, det tog sin lilla tid. Jag hade ingen aning om vad jag skulle köpa för något, men till slut så blev det fyra stycken röd/vit randiga dynor till de nya utemöblerna som mamma köpte för ett tag sedan. Var även inne en sväng på ÖB och handlade tvättmedel och sköljmedel. Pontus har börjat få utslag på benen vilket vi tror kan bero på tvättmedlet, så vi får se hur det blir med det nya:P Skulle även ha tag i ett hundben till Poker, ett helt vanligt hundben. Jag var inne på ÖB, Konsum, ICA, Fyndlagret och Willys och ingenstans hade vanliga jäkla hundben!! Letade ju runt som en galning. Har tänkte köpa hundben till Poker jättelänge (typ som med min batterier som jag aldrig köper, och ja jag glömde även köpa dem denna gång som jag sprang i affärer) så jag åkte till granngården och där hade de faktiskt hundben i alla möjliga varianter, fast jag skulle som sagt bara ha ett helt vanligt traditionellt ben. Så svårt det kan vara ibland att hitta den mest enkla sak kan man ju tycka:P När jag kom hem så käkade jag lite, potatissallad med rostbiff mumigt värre:) Sen så somnade jag i sängen..fy fasiken så trött jag var!! Och är nu samt att jag har ont i hela kroppen.. det märks att man snart är inne i nionde månaden för det tar på krafterna vad man än ska göra nu mer.

Nu kommer Pontus hem ser jag genom fönstret så då ska vi snart dra oss till Boxholm och fira mamma. See you later:-)

Inga kommentarer: