11 februari 2011

Ansluter mig till alla andra!

Fy fan för det helvetes jävla förbannade väderet... Många svortdomar men om jag ska få ur mig alla svordomar som sitter fast där inom mig så får jag göra det på pränt så inte Hugo kan ta efter. Han är duktig min Hugo men läsa kan han inte än. Som tur är:)

Detta vädret gör mig galen! Skrikande ungar som man ska ta ut till en bil som man knappt kan hitta för alla snön och sen iväg på en glashal väg som gubbarna på vägverket (?) inte prioriterar att ploga för fem öre! Hugo och Leah var i alla fall på bra humör när vi var på Öppna Förskolan. Mycket folk men inte överdrivet som tur var. Pontus blir sen hem idag segt värre. Pga en diskmaskin?? Trodde de jobbbade i trä men jag kanske är helt bakom flötet. Så insatt är jag i min sambos jobb haha:)

Ska få åka och träna när han kommer hem i alla fall. Sköönt! Nu vaknar min fina sessa där uppe hör jag. Får skriva mer någon annan gång. Ciao!

//Sofie

Inga kommentarer: