13 februari 2011

Magövningar

Gjorde övningarna för magen framför TV:n och solsidan, inte helt fel:) Går alltid lättare om man kan kolla på TV så man slipper bara ha blicken på mobilen och klockan som tickar extra sakta bara för man kollar på den..

Barnen sover äntligen! Leah var svårsövd men till slut så gav även hennes ljusblåa ögon upp och somnade:) Pontus är och lackar garderobsdörrar så han kommer nog hem sent för han skulle ta en hundpromenad också. Ska nog ner och ta mig en dusch. Såg att vi hade det fulladdat med varmvatten och då kan man vrida på sådär skållande hett vatten, härligt! Pontus vill ha iskallt när han duschar och jag ser ut som en kokt kräfta när jag kliver ut ur duschen. Hatar när jag kommer efter Pontus och drar igång kranarna för det är såå kallt! I och för sig tycker inte Pontus om att duscha efter mig för han påstår sig nästan bli brännskadad då:P Karlar..

Nehepp roligare blogginlägg än så här blir det inte denna afton.

//Sofie

Inga kommentarer: