15 februari 2011

Tidig morgon

Eller nja inte så tidigt men alldeles för tidigt för att Leah ska tajma in sin sovlur men hämtningen av Hugo på dagis. Det bästa är om hon vaknar efter klockan halv sju men idag vill fröken upp redan vid sextiden. Men det löser sig väl det också:)

Promenad står på programmet denna dag, som alla andra dagar..Annars så är det inte mycket inbokat. Så om det är någon som är sällskapssjuk så säg till:)

Igår var jag och tränade och när jag kom hem åt Pontus och jag god middag tillsammans framför familjen annorlunda medan barnen sov! Lyx:)

Japp det är det som händer här omkring. Nu ska jag kolla vad min kära underbara gulliga dotter gör ute i hallen. Jag anar att hon dragit fram alla skorna och sitter och biter på skosnörerna. Det går ju bra att äta men mat nejnej...

//Sofie

Inga kommentarer: