19 februari 2011

En lugn lördag

Sitter i soffan framför TV:n och skriver. How I meet your mother går och det är ju så bra! Dagen har annars varit lugn, väldigt lugn. Sörjer vår lille kisse och kollar på när Pontus grejar i badrummet.

Var och handlade i förmiddags. Mat så så kul var det inte. Eller jo jag tog mig en tur förbi Boisloppan också för den var öppen. Inte alltid jag har möjlighet att gå in där för jag har ju alltid barnen med mig och där inne är det så trångt så det går inte att ta med sig barnen in där. Hittade en bricka som jag ska måla vit och ett fat jag tänkte sätta fina ljus på. Fanns en supergullig docksäng som jag stod och kollade på länge. Leah är ju inte så stor än men den var såå fin! Tänkte jag funderar lite medan jag kollar in resten och såklart blev den såld till en annan under den tiden. Surt sa räven...

Nehee roligare än så är det inte i mitt liv just nu. Tänkte ladda upp en fin bild på kissen vår men jag kommer inte upp till övervåningen för att hämta håddisken, får ta det senare.

//Sofie

Inga kommentarer: