08 februari 2011

Sjuka föräldrar och pigga barn

Usch och fy denna dagen har inte varit rolig. Pontus har haft illamående hängande över sig och jag har ont i precis varenda liten del av kroppen. Leah bajsade ner sig förut och bara av att duscha henne blev jag helt jävla slut i kroppen! Så otäck känsla... Känns som jag sprungit ett marathonlopp (eller nja så trött kanske jag inte är då jag aldrig sprungit ett marathon och inte vet hur tröttsamt det är men jag har sprungit tjejlidingö och det var jobbigt så låt gå för den liknelsen istället då)! Hoppas det släpper. Kände mig något piggare precis så jag tog en varv och plockade i huset. Hugo kan det där med att dra fram saker och när mamma och pappa ligger som två döda sillar i soffan så blir det ännu mer framdraget.

Pontus tog återigen åt sig priset som världens bästa pappa då han trotsade sitt illamående och tog ut sina barn i trädgården så att de skulle få aktivera sig lite. Hugo har åkt pulka och Leah också. De behöver komma ut och göra något både Hugo och Leah. De blir helt odrägliga att ha här hemma annars..:) Hugo fick följa med mig till Willys förut. Tyvärr var vi ju tvungna att handla också mitt i allt. Efter den turen var jag nog tusan lika trött som om jag sprungit ett helt marathon! Shit men som tur var lyckades vi tajma in så hela familjen sov middagslur! Det är ju helt oroligt att v lyckades få till det när vi verkligen behövde det som mest också:)

Nu ska jag lägga ut en annons på blocket om en av alla våra barnvagnar. Någon som är intresserad såkan jag lägga ut en länk sen:)

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Nu är ju din blogg normal igen :D