06 februari 2011

Ingen??

Ingen som kan hjälpa? Ser ju att folk varit inne och läst men ingen som har liite aning om hur jag åtgärdar problemet?

Mamma och jag har varit på loppis på Cupolen i Linköping idag. Mycket folk och många fynd blev det. Bäst var nog en nästan helt ny skinnjacka till Hugo för 40 kronor:) Firade Erik med som blev hela 19 år idag! Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!

Mycket onyttigheter har det blivit denna dagen, både en glass och sen födelsedagstårta.. Sen känns kroppen helt urfippad. Har känt mig lustig sen i fredags men efter jag tränade då kändes det bättre men nu har det kommit igen. Känns nästan som jag är bakfull:S Gick långpromenad förut men det hjälpte inte, blev nästan värre. Får nog ta det lungt på träningsfronten om det inte blir bättre tills imorgon.

Återigen någon som vet hur jag kan få till min bloggsida?? Jag har verkligen försökt trixa själv men jag är ju inte så duktig när det kommer till sånt..

//Sofie

Inga kommentarer: