26 februari 2011

Godmorgon lördag!

Vaknade av Hugo som slåg mig i huvudet. Bra start att börja vakna till en hysterisk Hugo. Nu har han (efter mycket om och men ) lugnat sig. Han blir arg för ingenting och sen är han så arg attt vi inte kan få kontakt med han.. Hej hetsigthumör/tvåårstorts/syskonsvartsjuka!

Var och tränade igårkväll och det var helt perfekt, inget folk knappt! Och i slutet var jag helt själv till och med. Fredagkvällar är typ alltid så. värdelöst att komma vid fyra men jag brukar åka vid halv sju och då börjar folket droppa av. Vid åttatiden är det tomt!

På dagens kalender är loppis inpanerat, skoj skoj:) Något som har stått i min kalender i flera flera veckor. Men nu vet jag inte om jag kommer i väg då Pontus ska på husvisning med sin kusin, såklart. Ikväll blir det hockey med pappsen. Spännande nu inför slutspelet!

Nu väntas frulle:)

//Sofie

Inga kommentarer: