13 februari 2011

Kan man vara tröttare än trött?

Se så fint Hugo brett smör på sin macka förut. Typ 5 cm tjockt lager men han hade gjort det helt själv. Så stolt min lilla prins:)
Så här såg det ut i smörbytan efteråt haha

I såna fall är jag nog det nu. Så himla seeg och trött, knappt jag orkar hålla mina vackra ögon öppna:) Barnen är ju på sånt där tråkhumör där vad man än gör så är det gnälligt. Gnäll, gnäll, gnäll det är jag allergisk mot.

Vi var på babysim förut. Hugo lekte med syssling Caroline undertiden, de hade åkt pulka och grejat:) Pontus var med för första gången på flera, flera veckor! Han har ju inte fått det innan pga operationssåret men nu så:) Sen efteråt tog jag mig ett rejält pass i gymmet. Så skönt! Precis lagom med folk en söndageftermiddag.

Skulle vilja ut och gå promenad nu men jag orkar inte. Pontus är i väg och gör garderobsdörrar till Krille och Sarah så han blir inte hemma innan kvällen. Tråkigt tråkigt är det speciellt när jag är så trött så jag skulle kunna betala vad som heslt för att få vila en liiiten stund. Så egentligen borde jag gå en promenad så jag piggnar till:) men gå själv med syskonvagn och hund här ute i snön och alla (jävla) backar är ingen hit..Får se om jag tar mig ut:)

Nu ska jag byta bajsblöjor. Det känner jag på doften som sprider sig så fint här omkring:)

//Sofie

Inga kommentarer: