07 februari 2011

Fortfarande ingen ordning

Haha ja det var inte meningen att den här bilden skulle laddas upp men den går ju inte radera utan att allt raderas! Saken var den att Hugo var helt vansinnig förut! Hade såna utbrott så det hete duga! Men sen rätt som det var somnade han i mitt knä..Han höll på att somna samtidigt som han drack ur sitt mjölkglas haha:)
Hugo och farmor bakade frallor. Här är bagaren i full fart:)
Gissa vilka bullar Hugo gjort?:P
Så duktig han är mammas prins!
*Men varför envisas bilderna med att komma innnan texten för?? Trött jag är på min blogg..
Men och andra sidan har jag inte lagt ner så mycket tid på att försöka lösa bloggproblemet idag så jag kanske inte har rätt att gnälla på det då? Eller jo visst har jag ju det. Min blogg mina regler hoho.
Har varit på cellprov idag så svärmor kom och hämtade Leah efter klapp och klang så åkte de och hämtade Hugo på dagis. Vi har haft besök av Robin,Lollo och Lukas en sväng också. Sen kom svärfar och hjälpte till med rören in till badrummet. Jag har hunnit med att åka och träna också då svärmor stannade kvar lite längre och passade barnen, så snällt:)
Nu blir det magövningar och sen sängen:)
//Sofie



Inga kommentarer: