09 februari 2011

Min fina sambo!

En bild på kusinerna och en ja..Pontus som visst inte kom med helt på bild:)

Jag mådde skit inatt rent ut sagt..Och min fina Pontus tog både en gallskrikande Hugo med hysteriskt utbrott mitt inatten plus att han gick upp båda gångerna och matade Leah<3>

Tränade ju i måndags men det blir ingen träning idag. Tror det kan vara anledningen till att jag mådde så dåligt igår. Gjorde inte ens magövningarna igår då jag mådde dåligt/inte vill göra det värre. Jaja bara att invänta bättre tider så att säga. Men jag hatar att komma ur rutiner. Jag som tränar måndagar, onsdagar, fredagar och söndagar det blir ju helt fel...Men må bra är ju en fördel:)

Får se vad det blir av den här dagen. Hugo behövs ju aktiveras..Öppna Förskolan vore ju inte fel men men vet inte om jag orkar det fast jag mår mycket bättre nu.

//Sofie

PS: Och ja min blogg ser normal ut igen!!! Vet inte hur jag lyckades med det men lyckades gjorde jag ju!:)

Inga kommentarer: