17 februari 2011

Rent och fint hus jag har:)

Nu sitter jag och kollar ut över mina fina rena golv, över de blänkade vita köksluckorna, över speglarna som är så rena (inte ett barns fingeravtryck finns att skåda!). Jag har storstädat huset vårt! Gud så skönt:) Pontus har varit iväg med barnen en runda så jag fick städa alldeles ensam. Eller ja nästan Jennie hängde med i telefon ett bra tag. Vilken tur att man är kvinna och kan göra flera saker samtidigt:)

Dagen har annars gått i ett. Promenad med Tina och Zeb hann Leah och jag med innan dagishämtning av Hugo. Sen åkte vi till Sarah och Krille där farmor var och passade Emma. Hugo fick också vara där den stunden som Leah och jag skulle till BVC. Efter BVCbesöket (som gick galant, våran tjej är så fin så fin sa doktorn:) åkte vi och hämtade Hugo och sen in till Boxholm och så var vi där ett tag. Hugo hann busa av sig lite med favorit morbror så det var ju bra:)

Nu återstår magövningarna och sen sängen. Inget mer. Det orkar jag inte. God natt.

//Sofie

Inga kommentarer: