10 februari 2011

Golvspegel eller lampa?

Här är en bild på spegeln men jag har tyvärr ingen på den fina lampan..

Jag har ett problem. Ett stort problem. Jag har hittat en spegel OCH en lampa som jag mer än gärna vill köpa! Tyvärr kan jag inte köpa båda, jag måste välja en. Och det är det som är problemet.

Spegeln hittade jag via en hemsida och egentligen är den inte så dyr men med frakt så blir det ju lite mer. Och lampan hittade jag av en slump när jag var inne i en affär här i stan. Har jättesvårt att hitta taklampor jag tycker om men den här var såå fin! Fanns i två storlekar också en mindre och en lite större. Skiljde 500 i pris så det spelar ju också in. Vad tycker ni att jag ska köpa, lampa eller spegel?
//Sofie

4 kommentarer:

Kusin sa...

Absolut lampan! Om du nu har svårt att hitta en annars men ramlade på denna så tycker jag verkligen att du ska slå till =)

Annars kommer du bara ångra dig senare. Tro mig. Speglar är lättare att hitta. =)

Hoppas alla mår bättre i huset nu!

Kramar

Anonym sa...

håller på lampan, Hugo kommer snurra runt på spegeln och sen är den goodbye..
/mamma

Jennie sa...

Älskar sånna speglar!! din mamma kanske har en poäng där, vet inte hur känsliga de är.. men annars röstar jag på spegeln:)

japp den kommer hon säkerligen gunga mkt på:)
fakturan följde med på köpet så du vet ;)

belysning sa...

Jag är kanske inte objektiv eftersom jag avgudar belysning, men LAMPAN! ;p

Lycka till!

// Magnus på Uttaget.se