23 februari 2011

Ta en pass på gymmet?

Har pecis (okej nästan har liite tvätt kvar men datorn som stod påslagen lockade mer:) lagt in ett ton kläder i respektive garderob där de hör hemma. Fan så mycket tvätt det blir. Den aldrig slut heller! Funderar på engångskläder, finns det?

Pontus pappa är här och hjälper oss med rören i badrummet..Sakta men säkert går det framåt. Pontus ska ju vara ledig nästa vecka och då är det järnet som gäller där inne. Så om någon vill umgås med mig och barnen då vore det ett väldigt passade tillfälle då vi nog mer än gärna får hålla oss urvägen:)

Nu ska jag ta mig i kragen och dra till gymmet. Så fort de sista plaggen ligger i rätt garderob bara:)

//Sofie

PS: Varför seeegar det mer än vanligt att ladda upp bilder här på blogspot?? Jag har inte tid att vänta nu. Får se om jag laddar upp senare istället.

4 kommentarer:

tina sa...

Vi vill alltid umgås med er!!

Hannah sa...

Jag vill, jag vill! :D

Emme sa...

Vi kan gärna ta någon promenad med er:)

Unknown sa...

Du är alltid välkommen hit :)