26 februari 2011

Fina fynd

Fint skåp som ska få flytta in i badrummet sen när det är klart:)
Min fina lilla kryddhylla. Som jag längtat och nu hittade jag en jättebilligt!
Det dumma var bara att säljaren bara hade en tunn påse att lägga hyllan i. Gick och bar den som om det vore mitt barn tillbaka till bilen haha. Skåpet fyndade jag dock inte på loppisen. Har letat som en dåre efter ett fint vägskåp men det verkar inte finnas några! Blocket, tradera, loppisar..Nope. Men så gick jag förbi Mollys Hus och där, där hängde det i fönstret! Kostade ju några kronor en det lär det vara värt:)


2 kommentarer:

niki sa...

var med och tävla om BLOGGSVAR i min blogg!
http://nikiiiwallberg.blogg.se/2011/february/tavling.html

Hanna sa...

Såååå fint! Hur lyckas du hitta allt? Får börja dra med mej karln på loppis.... Kram!